header
מזגני מיצובישי במלון 'אפקס סיטי', אדינבורו
 
ליצירת קשר אודות מזגני מיצובישי בישראל: כל מזגן
כתובת: רח' שונצינו 1, תל-אביב 61573 ת.ד. 57479
טל: 03-6240114 פקס: 03-5621860
 
מזגני מיצובישימלון 'אפקס סיטי' הוא מלון בדירוג ארבעה כוכבים הממוקם בלב אדינבורו, בירת האוטונומיה הסקוטית של בריטניה ומקום מושבו של הפרלמנט הסקוטי, המושכת אליה תיירים רבים מדי שנה. היתרון הגדול ביותר של המלון הוא הנוף הנשקף ממנו אל חלקה הדרומי של מצודת אדינבורו ההיסטורית, שנחשבת לאחד ממוקדי העניין התיירותי החשובים ביותר של העיר. התקנת מזגני מיצובישי במלון, בן ארבעים ותשעה החדרים היא פרויקט מורכב במיוחד. מערכת זו אמורה למזג עשרה חדרי אורחים  בקומה הראשונה, ושלושה עשר חדרים בכל אחת משלוש הקומות שמעליה. הפרויקט כולל התקנת יחידות מיזוג אוויר בארבעים ותשעה חדרים וארבעה חללים ציבוריים, בהקמת תשתיות מורכבות והנחת הצנרת צנרת. שלושת מהנדסי המיזוג בפיקוחו של מנהל הפרויקט, ביצעו את עבודתם כאשר המלון היה פעיל ואחד האתגרים המשמעותיים שעמדו בפני הצוות היה מתן אפשרות לאורחים ולצוות המלון להתנהל באופן רגיל, תוך הקפדה על הבטיחות, על ניקיון סביבת העבודה ורווחת האורחים. למעשה, במהלך ההתקנה, לא נרשמו תלונות מצד אורחי המלון.
 
תשתית מיזוג האוויר שהותקנה במלון 'אפקס סיטי' באדינבורו, כוללת מדחסים חיצוניים הממוקמים בקומה התחתונה. צינורות מובילים את האוויר מהמדחסים אל חדר המצננים ומשם אל BC קונטרולרים הנמצאים בכל קומה, לפני שהוא מגיע אל יחידות השליטה של מזגני מיצובישי המותקנות בכל אחד מחדרים ובחללים הציבוריים. הצנרת הראשית מותקנת במסדרונות של כל אחת מארבע הקומות במלון, והקונטרולרים, המותקנים גם הם בכל קומה, הם בעלי תפקיד חשוב בפעילותם של מזגני מיצובישי. יחידות אלה מאפשרות למעשה אספקה של אוויר חם ואוויר קר בעת ובעונה אחת, תוך שימוש ביחידות נפרדות וצינורות נפרדים.
 
באופן עקרוני, היחידות החיצוניות מזרימות תערובת של גז לחימום ונוזל לקירור באמצעות אותם צינורות. רק כאשר הנוזל או הגז מגיעים אל הקונטרולר, הם מופרדים ובכך מתאפשר ליצור תמהיל מדויק לכל אחד מאותם מזגני מיצובישי אשר כוונו לחימום או לקירור. שיטה זו מציעה גמישות ונוחות רבות יותר ובנוסף, מאפשרת התקנה קלה וכלכלית יותר. במלון 'אפקס סיטי' הותקן BC קונטרולר בכל אחת מהקומות, המחובר ליחידת המיזוג הציבורית של הקומה. המדחסים הרועשים מוקמו במגרש החניה של המלון, הרחק מחדרי האורחים.
 
השלב הראשון של הפרויקט הושלם בנובמבר 2014 ובסיומו החלה התקנת מזגני מיצובישי בחדרים. הנחת תשתית מסודרת, אפשרה למהנדסים להתקדם חדר אחר חדר, להתקין בכל אחד מהם מערכת מיזוג משלו ולסיים את התקנת כל המזגנים בכל החדרים עד לתחילת 2015.
 
 
דוגמת המקרה פורסמה במקור אצל ספק מזגני מיצובישי באתר ההתקנה: bdacs.com
 
קישור למידע ורכישה של מזגני מיצובישי בישראל