header
מזגני מיצובישי מצמצמים פליטת CO2
 
ליצירת קשר אודות מזגני מיצובישי בישראל: כל מזגן
כתובת: רח' שונצינו 1, תל-אביב 61573 ת.ד. 57479
טל: 03-6240114 פקס: 03-5621860
 
מבני המשרדים המודרניים המתנוססים מעל הערים הגדולות, אטומים כמעט לחלוטין לכניסה ויציאה של אוויר. בנוסף, המחשבים, התאורה והציוד המשרדי מייצרים כמויות גדולות של חום. האטימות לאוויר והחום המצטבר מקשים מאוד על מי שמנסה ליצור סביבת עבודה נעימה ויעילה. לאחר שהתברר כי מגדלי המשרדים אחראים לחלק ניכר מפליטת גזי החממה בבריטניה, קבעה המדינה תקנות הדורשות התייעלות אנרגטית של מבנים לצד שיפור איכות האוויר שבתוכם. אחד האתגרים המשמעותיים העומדים בפני הגופים המעוניינים להפחית את השפעת השטחים הבנויים על הסביבה הוא מציאת פתרונות קירור, חימום ואוורור, שיהיו יעילים, איכותיים ונוחים להתקנה והפעלה.

אחד היעדים שהציבה ממשלת בריטניה היא צמצום פליטת CO2 מבניינים חדשים בעשרים וחמישה אחוז בממוצע, בהשוואה לתקן הקודם עליו הוחלט בשנת 2006. הצעד הבא, שיישומו החל בחודש אפריל 2014 הוא צמצום פליטת CO2 ממבנים שאינם מיועדים למגורים בשיעור של תשעה אחוזים נוספים. על מנת לעמוד בדרישות הללו, יש צורך לצמצם ככל האפשר את פליטת החום מהמבנים בלי לפגוע באיכות האוויר הנמצא בהם. לכן יש צורך במערכות מיזוג המתוכננות, נבחרות, מותקנות ומתוחזקות על פי הדרישות החדשות לצמצום פליטת CO2.

יחידות שאיבת החום ומיזוג האוויר של מזגני מיצובישי, מסוגלות להעביר חום ברחבי הבניין על מנת לאזן את העומסים על מערכות הקירור והחימום. יחידות אלה פותחו על ידי מזגני מיצובישי כדי שיוכלו לנצל את החום גם לחימום מים. בכך מאפשרות המערכות של מזגני מיצובישי לחסוך באנרגיה ולצמצם את השימוש בדלק לחימום מים.

מזגני מיצובישי מעניקים מענה איכותי גם לפרק נוסף בספר התקנות, המתמקד במערכות אוורור מכאניות ובאיכות האוויר בתוך המבנים. פרק זה כולל הנחיות לתכנון, התקנה, תפעול ואחזקה של מערכות אוורור וקובע כי מערכות המותקנות במבנים אשר אינם מיועדים למגורים יהיו מסוגלות לספק עשרה ליטרים בשנייה לאדם. מערכות האוורור של מזגני מיצובישי הכוללות יחידות לשחזור חום מסייעות למנוע התחממות יתר של בניינים ומאפשרות חימום וקירור יעילים יותר.

על פי התקנות הנוגעות לפיקוח על צריכת אנרגיה בבניינים, מערכות מיזוג האוויר צריכות להיות מנוטרות ולהימצא תחת פיקוח בכל עת. מזגני מיצובישי מאפשרים לבעלי ולמנהלי בניינים לקבל נתונים אודות היעילות האנרגטית שלהם. על סמך נתונים אלה מייעצת חברת מזגני מיצובישי לבעלי הבניינים כיצד ניתן לייעל את מערכות מיזוג האוויר אפילו יותר. מזגני מיצובישי תורמים גם למימושה של 'תוכנית לונדון' לצמצום פליטת co2 מבניינים בבירת אנגליה וכן למימוש התוכנית לצמצום Co2 במדינה כולה.
 
 
המאמר מבוסס על מידע מהאתר : dean-wood.com
 
קישור למידע ורכישה של מזגני מיצובישי בישראל - http://aircondition.ilinks.co.il
 
 

דף זה משתף פעולה עם: מערכות מיזוג אוויר בחיפה