header
מזגני מיצובישי שמים סוף ל- R22
 
ליצירת קשר אודות מזגני מיצובישי בישראל: כל מזגן
כתובת: רח' שונצינו 1, תל-אביב 61573 ת.ד. 57479
טל: 03-6240114 פקס: 03-5621860
 
R22 הוא גז המשמש לעיתים לצורך בעירה, אולם השימוש הנפוץ ביותר שלו בעבר היה במערכות מיזוג אוויר.השימוש בגז, שהפליטה שלו התגלתה כאחד הגורמים לפגיעה בשכבת האוזון המגנה על כדור הארץ מהתחממות, נאסר על ידי המדינות המפותחות, במטרה לצמצם את תופעת ההתחממות הגלובאלית. החל מחודש ינואר 2010 נאסר השימוש בגז R22 חדש במדינות האיחוד האירופי, והחוק החדש מתיר שימוש בגז ממוחזר בלבד. בארצות הברית נאסר השימוש ב- R22 כמעט לחלוטין במערכות חדשות בהתאם לאמנת מונטריאול והגז המזיק הוחלף בחומרים אשר השפעתם על שכבת האוזון קטנה יותר. בשנת 2014 הוצא אל מחוץ לחוק השימוש בגז R22 לצורך אחזקה של מערכות מיזוג אוויר,אולם למרות זאת פועלות כיום על פי ההערכות שביצעה חברת מיצובישי אלקטריקס, יצרנית מזגני מיצובישי כ- 750,000 מערכות מיזוג אוויר מבוססת R22.

רבים מבעלי המבנים הכוללים מערכות מיזג אוויר, אינם מודעים כלל לכך שהפעלת מערכות מיזוג האוויר שלהם הוצאה אל מחוץ לחוק וכי הם זקוקים לתחליף מיידי, בכל פעם בה יידרשו לעבודת תחזוקה הכרוכה בשחרור הגז מהמערכת. מזגני מיצובישי יצאו בקריאה לכל המעורבים בתעשיית מערכות מיזוג האוויר והתריעו בניהם על הצורך להתמודד עם האתגר. במקביל הובילה העלייה המתמדת במחיר האנרגיה בעלי בניינים רבים להתמקד בחיפוש פתרונות חוסכי אנרגיה לצרכי הבניין השונים ולעבור לשימוש במערכות מיזוג מתקדמות וחסכוניות יותר המאפשרות בין השאר להחליף את R22 בחומרים ידידותיים יותר לסביבה.

"The Case for Replace" תיק ההחלפה של מזגני מיצובישי כולל לא מעט עובדות חיוניות ופתרונות מוכחים שנועדו על מנת לסייע לעסקים לאמץ גישה חיובית והגיונית להחלפת מערכות מיזוג האוויר שלהם על בשיטה שזכתה לכינוי: 'בדוק, החלף, מחזר'. מערכת תוכנה שפותחה במיוחד על ידי מזגני מיצובישי מאפשרת השוואה בין מערכות מיזוג אוויר קיימות לבין מערכות מיזוג אוויר חדשות והצגה ברורה של היתרונות הפוטנציאליים של שדרוג מערכת המיזוג למערכת מיזוג חדישה יותר. באמצעות בחינה של הפרשי היעילות בין שתי המערכות, המערכת המתקדמת של מזגני מיצובישי יכולה לחשב עלויות תפעול השנתיות, פליטת ה- C02, עלויות חלקי חילוף ועלויות אחזקה של מערכות מיזוג אוויר בסדרי גודל שונים.

מוצרים רבים מתוך המגוון העצום אותו מייצרת חברת מזגני מיצובישי, מותאמים לטכנולוגית ההחלפה הייחודית אשר פותחה על ידי מזגני מיצובישי באמצעות טכנולוגיה זו ניתן לשדרג מערכות מיזוג אוויר תוך שימוש בצנרת הקיימת, ללא צורך בציוד מיוחד לניקיון.
 
 
המאמר מבוסס על מידע מהאתר : dean-wood.com