header
מזגני מיצובישי - סוגי מיזוג לבניינים
 
ליצירת קשר אודות מזגני מיצובישי בישראל: כל מזגן
כתובת: רח' שונצינו 1, תל-אביב 61573 ת.ד. 57479
טל: 03-6240114 פקס: 03-5621860
 
מזגני מיצובישי מציעים שני סוגים עיקריים של מערכות מיזוג לבניינים. Split-System הכוללת את סדרת M וסדרת Mr Slim ומערכות Variable Refrigerant Flow המשלימות את הסדרה. סדרת Split-System של מזגני מיצובישי היא סדרת המערכות הקטנה יותר. סדרה זו כוללת יחידה חיצונית אחת המפעילה עד שמונה יחידות פנימיות. מערכות אלה מוגדרות על ידי מזגני מיצובישי כפתרונות אידיאליים לחימום וקירור של חנויות ומשרדים קטנים. מערכות Split-System של מזגני מיצובישי תוכננו על מנת לקרר או לחמם חללים קטנים. הן קלות להתקנה והיחידות שלהן הן בין השקטות ביותר בתחום מיזוג האוויר.
 
מערכות המיזוג מסדרת Mr Slim של מזגני מיצובישי, מתאימה לקירור או חימום של מגוון חללים כמו משרדים או שטחי מסחר. השילוב בין היעילות הרבה שלהן לבין הגמישות הרבה בתכנון ובהתקנה מאפשר להם להציע מגוון אינסופי של תצורות ושל יכולות מיזוג יעילות ומתקדמות.
 
מערכות VRF של מזגני מיצובישי יכולות להפעיל מספר רב של יחידות מיזוג פנימיות, המחוברות ליחידה חיצונית אחת והן מתאימות במיוחד לבנייני משרדים בסדר גודל בינוני, בהם יש צורך במערכות מיזוג אוויר יעילות ואפקטיביות. מערכת 'סיטי מולטי VRF' המיוצרת על ידי מזגני מיצובישי כוללת גם מערכת לשאיבת חום וגם טכנולוגיה לשחזור חום. מערכות שאיבת החום מספקות את האוויר החם או הקר אל החלל הממוזג. המערכות לשחזור החום מספקות אויר קר וחם באותו זמן ליחידות מיזוג פנימיות שונות בבניין, תוך ניצול יעיל וחסכוני של אנרגיה.    
 
מערכות 'סיטי מולטי Y', מציעות פתרון פשוט וגמיש לצורך לשלב בין קירור לחימום במספר יחידות מיזוג פנימיות ומסייעות ליצירת סביבת עבודה נוחה ובריאה. מערכות 'סיטי מולטי R2' פותחו על ידי מזגני מיצובישי על מנת לספק חימום וקירור בו זמנית באמצעות שני צינורות, במקום באמצעות שלושה צינורות – השיטה המאפיינת את מערכות שחזור החום הקיימות. בדרך זו מאפשרת המערכת חיסון משמעותי בזמני ההתקה ובעלויות הצנרת. האנרגיה אותה משמרת המערכת יכולה לשמש ל צורך חימום של חדרים אחרים בבניין וכן לצורך חימום מים.
 
ניצול החום אותו מאפשרים מזגני מיצובישי מאפשר לחסוך בעלויות תפעול של בניינים ולצמצם את פליטת ה- CO2. מזגני מיצובישי מציעים מבחר של יותר משמונים יחידות פנימיות הכוללות יחידות רצפה, יחידות תקרה ויחידות המותקנות בקירות. היחידות החיצוניות של המערכות מסוגלות לתמוך בעד חמישים יחידות פנימיות. הטכנולוגיות המתקדמות של מזגני מיצובישי, הגמישות בהתקנה והיעילות האנרגטית, הופכים אותם לאחת הבחירות האיכותיות ביותר בשוק.
 
 
המאמר מבוסס על מידע מהאתר : dean-wood.com