header
מזגני מיצובישי - מיזוג חמישה כוכבים
 
ליצירת קשר אודות מזגני מיצובישי בישראל: כל מזגן
כתובת: רח' שונצינו 1, תל-אביב 61573 ת.ד. 57479
טל: 03-6240114 פקס: 03-5621860
 
העיר פורטלנד שבמדינת אורגון, הממוקמת בצפון מערב ארצות הברית, היא העיר הגדולה ביותר במדינה ועל פי סקר שנערך בשנת 2010 חיים בה כשש מאות אלף תושבים. למרות שמדובר בעיר לא קטנה, פורטלנד אורגון שומרת על צביון כפרי. התכנון העירוני הידידותי לסביבה שלה, הביא להקטנה משמעותית של פליטת גזי החממה וצמצם את מספר כלי הרכב המונעים בדלק על הכבישים. האקלים בפורטלנד הוא צפון מערבי אופייני עם חורף עשיר במשקעים וקיץ יבש ונעים. תושבי העיר, מתגאים בתרבות האוכל המפותחת במספר הרב של מבשלות בירת הבוטיק שלה ובמחירים הנוחים יחסית לערים אמריקאית בסדר הגודל שלה.
 
מלון deLuxe שבפורטלנד הוא מלון קונספט אשר כל אחד מהחדרים שלו מעוצב על פי נושא הלקוח מעולם הקולנוע. המלון הוקם על מנת להציע לתיירים ולאנשי העסקים המגיעים לעיר, את הטוב ביותר ובמסגרת מאמצים אלה החל לחפש מערכת מיזוג אוויר שתעמוד בסטנדרטים גבוהים במיוחד, אך מבנה המלון הוותיק שהוקם לפני למעלה מתשעים וארבע שנים לא תוכנן להכיל גם מערכת מיזוג אוויר.
 
בשנת 2005 הוציאו מנהלי הפרויקט שהופקדו על הקמת המלון מכרז לאספקת מערכת מיזוג אויר. לאחר שבדקו בקפדנות הצעות שהגיעו אליהם מכל הגופים באזור, בחרו אנשי המלון במערכת המיוצרת על ידי מזגני מיצובישי. העובדה כי הבניין שנבנה בתחילת המאה העשרים לא תתוכנן להכיל מערכת מיזוג אויר היא אחת הסיבות העיקריות לבחירה במערכת CITY MULTY של מזגני מיצובישי. החיסכון במקום המתאפשר על ידי המימדים הצנועים של הצנרת ושל החיווט, המאפיינים את המערכת של מזגני מיצובישי הפך את הבחירה לקלה. למעשה, אף חברה אחרת לא יכולה הייתה להציע הצעה בעלת יתרונות רבים כל כך בעלות נמוכה כל כך ולאף חברה אחרת, פרט למזגני מיצובישי לא הייתה אפשרות להציע מערכות מפוצלות בעוצמות של 8, 10 ו- 12 כוחות סוס.
 
המתחרה היחיד שמייצר יחידות חיצוניות בעוצמות של 8 או 10 כוחות סוס, דורש שימוש בשלושה צינורות, בהשוואה למערכת של מזגני מיצובישי המסתפקת בשני צינורות בלבד, שעלותם נמוכה כמעט בחצי. בנוסף, השימוש במערכת בת שלושה צינורות היה מאלץ את הנהלת המלון להתקין מספר כפול של יחידות על הגג, ומשמעות הדבר הייתה התקנה של גג חדש שיוכל לשאת את משקלן של אותן יחידות. הבחירה במערכת מיזוג מתוצרת מזגני מיצובישי הוכיחה את עצמה פעם נוספת. המערכת הותקנה בהצלחה בלי לפגוע בעיצוב המקורי של המבנה והיא פועלת ביעילות אנרגטית גבוהה על מנת לצמצם ככל האפשר את הפגיעה בכדור הארץ.

דוגמת המקרה פורסמה במקור באתר: mitsubishi-aircon.ru