header
מזגני מיצובישי בשדה התעופה של בריסטול
 
ליצירת קשר אודות מזגני מיצובישי בישראל: כל מזגן
כתובת: רח' שונצינו 1, תל-אביב 61573 ת.ד. 57479
טל: 03-6240114 פקס: 03-5621860
 
bristol_airport.jpgהעיר בריסטול הממוקמת במרחק של כמאה ושבעים קילומטרים ממערב ללונדון, הייתה עד המאה השמונה עשרה, העיר השלישית בגודלה בממלכה המאוחדת. כיום היא העיר השישית בגודלה באנגליה והשמינית בגודלה בבריטניה. בריסטול, שנמצאת באזור שהיה מיושב עוד בתקופה הפליאוליתית והרומית הפכה במאה השתיים עשרה למרכז חיוני לסחר עם אירלנד. במאות השבע עשרה והשמונה עשרה, תקופת הסחר עם המושבות הבריטיות באמריקה, התחזק מעמדה של העיר ולאחר מכן נפגע שוב בעקבות מספר תהליכים עולמיים, כמו סיום הסחר בעבדים והמלחמות בין אנגליה לצרפת. כיום עוברות בנמל בריסטול סחורות בהיקף של שניים עשר מליון טונות. כמו כן, פועלים בעיר מספר מפעלים לייצור מטוסים וחלקי מטוסים. שדה התעופה של בריסטול, השוכן במיקומו הנוכחי משנת 1957, הפך במשך השנים לשדה התעופה הפנימי הגדול ביותר בממלכה המאוחדת ועד סוף שנת 2010 עברו בו כחמישים מיליון נוסעים.

בצידו המערבי של שדה התעופה הוקם לאחרונה אגף חדש הכולל מספר רב של שערי עלייה למטוס ואזורי נחיתה, המקושרים אל מבנה הטרמינל המרכזי באמצעות מעבר מקורה בן שתי קומות. המעבר החדש מאפשר לנוסעים להגיע אל המטוסים ומהם ברגל , ללא צורך באוטובוסים. 'החיבור הישיר בין המטוסים לבניין הטרמינל', אומר מנהל הפיתוח של שדה התעופה, 'מגן על הנוסעים ועל אנשי הצוותים מפני הקור והגשם בחורף'. 'מערכת המיזוג של MHI ר"ת של: Mitsubishi Heavy industries, מאפשרת להם ליהנות מטמפרטורות נוחות גם בקיץ'. 'ההשקעה כולה' לדברי אותו מנהל, 'משקפת את המחויבות של שדה התעופה לשיפור חווית הנוסעים בטיסות הנכנסות ובטיסות היוצאות.

מערכת המיזוג של מיצובישי נחתה בשדה התעופה של בריסטול עם עשרים מערכות מולטי ספליט מסדרת FD Micro Inverter של MHI ושלושים ושלוש יחידות החלפת חום המשרתות את שערי העלייה למטוסים ואת המסדרון הדו קומתי המוביל מהשערים אל בניין הטרמינל המרכזי. מערכות אלה מצוידות במדחס מתקדם המתאים את עצמו באופן אוטומטי לצרכי היחידות השונות, על מנת לחסוך בצריכה אנרגיה ולהבטיח מיזוג יעיל במיוחד. במעבר המרכזי מותקנות שש עשרה יחידות חיצוניות המחוברות לשלושים ואחת יחידות המותקנות על התקרה. בנוסף, מותקנות יחידות טווין ספליט של MHI באזור המיועד לנוסעים נכנסים.

יחידות החלפת החום של מיצובישי מאפשרות לצמצם משמעותית את צריכת האנרגיה למיזוג האגף החדש של שדה התעופה ולייעל את החימום והקירור של המבנה. כך נהנים הנוסעים העוברים בשדה התעופה של בריסטול ואנשי הצוות המשרתים אותם מטמפרטורה אידיאלית בכל ימות השנה, תוך צמצום משמעותי של עלויות החימום והקירור.
 
דוגמת המקרה פורסמה במקור ע"י Mitsubishi Heavy Industries Air Conditioning Europe, Ltd
באתר: mhiae.com




 
קישור למידע ורכישה של מזגני מיצובישי בישראל - http://aircondition.ilinks.co.il