header
מזגני מיצובישי באוניברסיטת מנצ'סטר
 
ליצירת קשר אודות מזגני מיצובישי בישראל: כל מזגן
כתובת: רח' שונצינו 1, תל-אביב 61573 ת.ד. 57479
טל: 03-6240114 פקס: 03-5621860
 
manchester_un.jpgחברת MHI ר"ת של: Mitsubishi Heavy Industries, התקינה מערכת VRF לשאיבת חום, והכניסה את בקרת האקלים היעילה והמשתלמת אל תוכנית הלימודים של אוניברסיטת מנצ'סטר. אוניברסיטת מנצ'סטר,שנוסדה בשנת 2004 כתוצאה מאיחוד בין שני מוסדות לימוד וותיקים ומוערכים שפעלו בעיר והוציאו מבין שורותיהם 23 זוכי פרס נובל, מדורגת בקביעות בין חמישים האוניברסיטאות הטובות בעולם. זוהי האוניברסיטה הגדולה ביותר בבריטניה ובכל שנה מתקבלות בה לא פחות משישים אלף בקשות להתקבל ללימודי תואר ראשון. מערכת מיזוג האוויר אשר פעלה במעבדת המחשבים של האוניברסיטה עד לפני מספר שנים, הייתה מערכת מיושנת ולא יעילה אשר צרכה כמויות גדולות של אנרגיה. המערכת המתקדמת שהחליפה אותה היא מערכת שאיבת חום בעלת שני צינורות, המתאפיינת בצריכת אנרגיה יעילה וידידותיות לסביבה. המערכת החדשה מתוצרת MHI משפרת משמעותית את איכות חייהם של הסטודנטים ואנשי הצוות המשתמשים במעבדת המחשבים, ובנוסף מאפשרת חיסכון משמעותי בהוצאות האנרגיה של האוניברסיטה.

חברת ייעוץ מתמחה יצרה תוכנית מיזוג אוויר חדשה תוך שיתוף פעולה מקצועי מלא עם אנשי צוות הבינוי ואחזקת המבנים של האוניברסיטה. "מערכת שאיבת החום של מיצובישי, מספקת פתרון יעיל ומשתלם למעבדה', אומר פול ברדשו, המהנדס האחראי על הפרויקט. המערכת כוללת יחידת שאיבת חום חיצונית בעלת הספק של 56 קילו ואט. יחידה זו משולבת בטכנולוגית אינוורטר מתקדמת, המתאימה את עוצמת המדחס לדרישות החימום או הקירור של המעבדה ושומרת על טמפרטורה קבועה, ועל צריכת אנרגיה יעילה. היא משרתת שש יחידות פנימיות המותקנות על קירות המעבדה. כל אחת מהן בעלת הספק של 7.1 קילו ואט לקירור ו-8 קילו ואט לחימום. יחידות אלה המיוצרות על ידי מיצובישי, פועלות בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לאוויר החם או הקר להגיע אל כל פינות החדר.

המימדים הקומפקטיים של היחידות הפנימיות: 318 מ"מ על 1098 מ"מ ואפשרויות החיבור הישירות שלהן, אפשרו לצוותי ההתקנה למקם אותן בקלות למרות הקשיים שהציב בפניהם מבנה הלבנים האדומות מהתקופה הויקטוריאנית. מיצובישי הפכה גם את שגרת הטיפול והאחזקה ביחידות המיזוג לקלה יותר באמצעות פאנל קדמי שנפתח בקלות ומאפשר גישה יעילה אל המסננים. השליטה ביחידות מתבצעת באמצעות שישה שלטים נפרדים. מערכת נוספת מעניקה לאנשי צוות האוניברסיטה יכולת שליטה במערכת וגישה אל נתונים תפעוליים ונתונים טכניים.

מערכות שליטה אלה מאפשרות הגדרה של מרווח הטמפרטורות. בדרך זו יוכל צוות האוניברסיטה לקבוע בנפרד את הגבולות העליונים והתחתונים לחימום או לקירור ולהבטיח חיסכון בהוצאות המיזוג, על ידי הימנעות מחימום יתר או קירור יתר.

דוגמת המקרה פורסמה במקור ע"י Mitsubishi Heavy Industries Air Conditioning Europe, Ltd
באתר: mhiae.com
 
קישור למידע ורכישה של מזגני מיצובישי בישראל - http://aircondition.ilinks.co.il