header
מזגני מיצובישי בסוכנות פורד בסווינדון
 
ליצירת קשר אודות מזגני מיצובישי בישראל: כל מזגן
כתובת: רח' שונצינו 1, תל-אביב 61573 ת.ד. 57479
טל: 03-6240114 פקס: 03-5621860
 
ford_swindon.jpgסווינדון הנמצאת במרחק שישים וארבע קילומטרים מבריסטול, מאה עשרים ותשעה קילומטרים מלונדון שבעים ושישה קילומטרים מרדינג וארבעים ושמונה קילומטרים מאוקספורד, היא העיר
הגדולה ביותר באזור ווילטשייר ומשמשת כמרכז העסקים שלו. העיר ממוקמת בקרבת צירי התנועה המרכזיים של אנגליה M4 ו- M25 ונחשבת לאזור אטרקטיבי במיוחד עבור עסקים בתחומים שונים, השוכרים ורוכשים בה משרדים וחללי עבודה. סוכנות הרכב אלן פורד הפועלת בעיר סווינדון, משתרעת על פני שטח של כשש מאות מטרים רבועים המוקדשים לתצוגה ומכירות ומפעילה מבנה שירות מרכזי בשטח של תשע מאות מטרים רבועים. מבנה התצוגה והמכירות כולל חדר תצוגה לרכבים, משרדים וחדר ישיבות, כולם ממוזגים, כאשר באזור השירות מותקנים מזגנים באזור הקבלה, במשרדים ובחדר האוכל לעובדים.

ג'ון נידהאם שהתקין את מערכת המיזוג בסוכנות הרכב אלן פורד בסווינדון בחר במערכת בגלל היתרונות הייחודיים שמציעה חברת MHI ר"ת של: Mitsubishi Heavy industries. 'השתמשתי במערכות של MHI במספר רב של פרויקטים', הוא אומר. 'הן משלבות בין איכות גבוהה מחירים הוגנים והן אף פעם לא אכזבו אותי.' מפרט המיזוג של אזור המכירות כולל יחידה חיצונית, המחוברת לחמש יחידות פנימיות המותקנות בחדרי הסוכנות. דרישות התכנון של המבנה דרשו שימוש ביחידות חיצוניות שאינן בולטות לעין, לכן בחדר התצוגה ובחדר הישיבות הותקנו שבע יחידות בתצורת סינגל ספליט. המבנה היעיל של המערכת מאפשר חיסכון של עד שלושים ושמונה אחוזים מהוצאות האנרגיה למיזוג. בנוסף, מצויד אזור המכירות בשלוש יחידות אוורור ויחידות החלפת חום, כל אחת מהן מטפלת בשמונה מאות מטרים מעוקבים לשעה, תוך שהן משתמשות וממחזרות את האוויר שבתוך החללים לצורך חימום מוקדם או קירור מוקדם של האוויר מבחוץ. בדרך זו המערכת מצמצמת משמעותית את צריכת האנרגיה לקירור וחימום של המבנה.

באזור השירות מותקנת יחידה חיצונית בעלת הספק של עשרה כוחות סוס המחוברת לשתי יחידות פנימיות. כל אחת מהן בשטח של 60 ס"מ X 60 ס"מ. שתי היחידות, בהספק של שני כוחות סוס כל אחת, מותקנות בכל אחד משני החדרים. בחדר האוכל מותקנת מערכת FUDM בהספק של חמישה כוחות סוס. מערכות המיזוג בשני המבנים של סוכנות הרכב נשלטות באופן נפרד על ידי שלטי RCE3 של MHI (Mitsubishi Heavy industries). מערכת המיזוג של מיצובישי נבחרה על ידי סוכנות אלן פורד בסווינדון בזכות האמינות, הביצועים והמחירים. היא מאפשרת ללקוחות הסוכנות ולעובדים במחלקות השונות, ליהנות מעבודה בטמפרטורות נוחות, כל ימות השנה, תוך חיסכון משמעותי בהוצאות האנרגיה לחימום או לקירור.

דוגמת המקרה פורסמה במקור ע"י Mitsubishi Heavy Industries Air Conditioning Europe, Ltd
באתר: mhiae.com
 
קישור למידע ורכישה של מזגני מיצובישי בישראל - http://aircondition.ilinks.co.il