header
מזגני מיצובישי בפרויקט ריבלייטס, דרבי
 
ליצירת קשר אודות מזגני מיצובישי בישראל: כל מזגן
כתובת: רח' שונצינו 1, תל-אביב 61573 ת.ד. 57479
טל: 03-6240114 פקס: 03-5621860
 
riverlights.jpgריברלייטס הוא פרויקט מושקע במיוחד הממוקם במרכז דרבי, העיר השמונה עשרה בגודלה באנגליה שאוכלוסייתה מונה כמאתיים וחמישים אלף איש. הקמת הפרויקט, הכולל שני מלונות יוקרה ותחנת אוטובוסים המעוצבת כשדה תעופה, הסתיימה בסתיו 2010 ומערכות המיזוג בו תוכננו והותקנו על ידי MHI ר"ת של: Mitsubishi Heavy industries. מערכות אלה כוללות לא פחות משמונה עשר מדחסים חיצוניים ולמעלה ממאתיים שבעים וחמש יחידות פנימיות בגדלים שונים. ההספק הכולל של מערכות מיזוג האוויר אשר הותקנו בשני בתי המלון ובתחנת האוטובוס הוא 1 מגה וואט. פרו-טמפ, חברת מיזוג אוויר הממוקמת בליברפול התקינה במקום שבע עשרה יחידות חיצוניות מתוצרת MHI בהספקים של 22.4 קילו וואט עד 96 קילו ואט על מנת לספק את צרכי המיזוג המורכבים של שני בתי המלון.

מערכות ה- VRF ר"ת של: Variant Refrigerant Flow הפועלות על פי עיקרון שנוי נפח זרימת הקירור, המיוצרות על ידי MHI ומותקנות בפרויקט, כוללות טכנולוגיית אינוורטר מתקדמת המאפשרת להגביר או להפחית את עוצמת הדחיסה על פי דרישת היחידות הפנימיות. בדרך זו ניתן להגיע לחיסכון משמעותי באנרגיה ולהתמודד ביעילות עם שינויים במזג האוויר. מערכת בעלת שלושה צינורות מקבילים, אפשרה למקימי הפרויקט ליהנות משיטה מתוחכמת ויעילה מבחינה אנרגטית לוויסות הטמפרטורה באזורים השונים של הפרויקט. אוויר חם או קר יכולים להיות מסופקים בו זמנית, כאשר החום הנצבר בצדדים הפונים לשמש, מספק אנרגיה לצורך חימום החדרים הקרירים בצידו המוצל של המבנה.

מאה שלושים ושתיים יחידות תקרה הותקנו בחדרי מלון 'הילטון המפטון'. רוב חדרי האורחים צוידו ביחידות שקטות בעלות הספק של 2.2 קילו ואט לקירור ו- 2.5 קילו ואט לחימום. בחדר האוכל בו מוגשות ארוחות בוקר הותקנה יחידה גדולה יותר בהספק של תשעה קילו ואט לקירור ועשרה קילו ואט לחימום. במלון השני 'הולידיי אין', הותקנו מאה עשרים וחמש יחידות פנימיות, רובן בחדרי האורחים. יחידות גדולות יותר הותקנו בחללים הציבוריים, בבר הותקנה יחידה בהספק של תשעה קילו ואט לקירור ועשרה לחימום ובמסעדה הותקנה יחידה בהספק של ארבעה עשר קילו ואט לקירור ושישה עשר לחימום.

השליטה במערכות המיזוג בשני בתי המלון מתבצעת באמצעות השלטים של MHI מדגם RCH-E3 המתוכננים לשימוש בחדרים ומערכות שליטה מרכזיות מדגם SLA-3. השלטים כוללים פאנל שליטה ידידותי המאפשר לשנות את החימום והקירור בטווח של שש עשרה עד שלושים מעלות. מערכת בקרת האקלים בתחנת האוטובוסים מבוססת על יחידה חיצונית בהספק חמישים קילו ואט ושש עשרה יחידות תקרה בהספקים של 2.2 עד 6.3 קילו ואט.

דוגמת המקרה פורסמה במקור ע"י Mitsubishi Heavy Industries Air Conditioning Europe, Ltd
באתר: mhiae.com
 
קישור למידע ורכישה של מזגני מיצובישי בישראל - http://aircondition.ilinks.co.il